Nyheder

Tjekliste ved ansættelse af nye medarbejdere

- Administrative forhold

Foruden en faglig introduktion og kollegial velkomst, er der en række praktiske ting, som skal være på plads, når vi ansætter nye medarbejder. Der…

Ombygning i Fredrikshus

- Medarbejdere

Parterren i Fredriks Hus bliver fra sensommeren bygget om og nyindrettet som mødehotel for hele administrationen. Der etableres ét stort mødelokale…

Personoplysninger på hjemmesiden og PURE - nye procedurer

- Administrative forhold

Ny procedure for opdatering af de oplysninger om medarbejdere, der fremvises i PURE og på hjemmesiden betyder, at rettelser og oplysninger om nye…

Interne retningslinjer for journalisering på vej

- Administrative forhold

En intern arbejdsgruppe i AU studieadministration er i gang med at udarbejde interne retningslinjer for journalisering, så vi får en ens praksis for…

Institutmøder om eksamenssnyd

- Medarbejdere

Uddannelsesjuridisk Service har efter invitation fra Institut for Kultur og Samfund deltaget i deres seneste medarbejdermøde på instituttet.…

Flytninger i Studieadministration Arts

- Arts

AU Studieadministration Arts (Aarhus-afdelingen) flytter fra Nobelparken til Tåsingegade i sommeren 2012. Vi åbner et nyt, stort studiecenter i…

Kære alle i AU Studieadministration

- Nyt fra ledelsen

Der har i lang tid været fokus på de mange og store udfordringer vi har oplevet, særligt ift. STADS. Vi har selv haft det fokus, og det samme har de…

Her er din arbejdsmiljørepræsentant

- Administrative forhold

Arbejdsmiljøudvalget følger bla. op på svarene på den fysiske APV.

Referat fra LSU-møde

- Medarbejdere

LSU i AU Studieadministration har holdt to møder - et konstituerende møde d. 19. april og et møde d. 24. maj.

Med den nye samarbejdsstruktur har AU…

Velkommen til studieguiden - nu i Typo3

- Administrative forhold

Den nye studieguide.au.dk og de tre underliggende domæner bachelor.au.dk, kandidat.au.dk og tilvalg.au.dk i Typo3 er i luften.

Uddannelsessiderne…