Sommerfest på Aarhus BSS

Sæt kryds i kalenderen fredag den 18. august 2017, hvor Aarhus BSS endnu engang blænder op for årets sommerfest i Universitetsparken. Ligesom sidste år er der lagt op til en uformel havefest med god stemning og live-musik.

Sommerfesten for medarbejdere og alumner bliver afholdt fredag den 18. august i Universitetsparken, som denne aften forvandles til en uformel festplads med telte, madboder, drinks og live-musik.

I år vil der være ét stort telt, hvor alle kan mødes samt et musiktelt til koncerterne. Der vil være rig mulighed for at møde folk på tværs af fakultetet. Festen starter med en fælles velkomst og overrækkelse af årets priser. Prisoverrækkelsen krydres med live-musik.

Musikken består i år af ingen ringere end Aarhus-veteranen Thomas Helmig, duoen Sko/Torp og det populære danseorkester The Antonelli Orchestra.

Invitationen til sommerfesten kommer ud i maj måned, men sæt allerede nu kryds i kalenderen til sommerfesten den 18. august.

Vi ser frem til at byde alle med en tilknytning til Aarhus BSS velkommen til en festlig aften i Universitetsparken!