Workshops og støtte fra Circle U. til forskere på AU

Videnskabelige medarbejdere på AU kan deltage i aktiviteter fra Circle U. for at styrke deres forskning og netværk. De aktuelle tilbud tæller workshops i idéudvikling, en pris for tværfaglig forskning samt støtte til etablering af forskningsnetværk. Der er deadline for at ansøge i maj 2022.

Universitetsalliancen Circle U. på Aarhus Universitet
Foto: Aarhus Universitet

Den europæiske universitetsalliance Circle U. har en række tilbud til videnskabelige medarbejdere, som er ansat på AU. Her kan du blandt andet få hjælp til at omdanne dine gode idéer til konkrete forslag til forskningsprojekter samt vinde øget synlighed omkring din tværfaglige forskning.

Der er følgende tilbud med deadline i maj 2022:

Circle U. tilbyder også en række gratis summer schools for studerende – deadline for at ansøge er den 29. april 2022.

Alliancen er et samarbejde mellem ni europæiske universiteter, som arbejder for at lette internationalisering i universitetssektoren og skabe nye forbindelser mellem forskning, uddannelse og innovation.