Oprettelsesformular

Efter nærmeste leder har oprettet den nye medarbejder i Medarbejderstamkortet, anvendes denne formular til at give besked til Staben i Økonomi og Bygninger om bestilling af IT-udstyr, inventar og lign. samt til oprettelse af systemadgange.

NB! Felter med * skal udfyldes eller tages stilling til før anmodningen sendes.

BygnPraktiskeForhold

Overflytning/ny medarbejder
Medarbejderoplysninger
Tilmelding til introforløb
Nøgle til Trøjborgvej
IT og telefoni

Se udvalgetFA IT Webshoppen

** Hvis der udelukkende er tale om en arbejdstelefon, skal der udfyldes en tro- og love erklæring om fritagelse for beskatning af arbejdstelefon. Find erklæringen i højre side.

Systemadgange

Roller med*** under valgmuligheder herunder kræver en anvisningsfuldmagt

Nye medarbejdere oprettes automatisk som rejsende i RejsUd

Inventar
Velkomstbuket
Øvrige bemærkninger
Send anmodning

Hvis indsender af anmodningen er en anden end den nærmeste leder, skal oplysninger om nærmeste chef angives herunder:
(nærmeste leder modtager kopi af anmodningen)

Sker automatisk via Staben

  • IT-velkomstmail til medarbejderen
  • Oprettelse af e-mail
  • Bestilling af adgangskort
  • Tilknytning til Outlook distributionsliste
  • Ajourføring af dørskilt

Udfyldes af medarbejder og leder

Bestilling af kreditkort