Tech - Kortbestilling Foulum

Kortbestilling ST Foulum og Flakkebjerg

Information om
Vær opmærksom på, at hver gang der laves et nyt medarbejderkort/studiekort, skal dette efterfølgende, aktiveres til de bygninger hvor kortejeren færdes.

Pinkode
Der kan IKKE vælges en pinkode til adgangskortet. Der afsendes en mail til ejeren af det bestilte adgangskort med den tilhørende pinkode. Der kan autogeneres en ny på pinkode.au.dk.

Adgangskort
Billede
Billedet tages i bygning C20 rumnr. 2038 Foulum og for Flakkebjerg Receptionen bygning 7610
Til medarbejdere: må billedet offentliggøres (PURE profil, relevante projektsider, nyheder, navnenyt o.l. på instituttets hjemmeside)