Studiesystemsupporten overgår til nyt supportsystem
Sammen med de øvrige supportenheder på AU overgår Studiesystemsupporten til et nyt supportsystem den 26. november 2020.
Når du fra den 26. november får brug for support fra Studiesystemer, vil du møde en ny serviceportal, hvor du som bruger kan registrere problemer eller spørgsmål vedrørende de studieadministrative systemer: STADS, Digital Eksamen, STADS, EDDI, AU Bevis, PLAN, DANS/Ansøgningsportal, Mitstudie og Timetæller.
Du kan finde den nye serviceportal her support.au.dk
Hvordan får jeg hjælp til serviceportalen?
Alle spørgsmål og problemer vedr. den nye serviceportal skal rettes mod din lokale IT-support.
Du kan finde information om telefon og åbningstider her: https://medarbejdere.au.dk/administration/it/ithovedomraader/
Du kan læse mere om den nye serviceportal her: https://medarbejdere.au.dk/institutter/auit/itsm-processer-og-vaerktoejer/
Hvad sker der med igangværende supportsager?
Studiesystemer flytter manuelt igangværende supportsager fra det nuværende supportsystem til den nye serviceportal. Du vil derfor i løbet af næste uge, kunne se den/dem i din oversigt over supportsager i den nye supportportal.
Er Studiesystemer de eneste, der overgår til ny serviceportal?
Nej, alle IT-supportcentre inkl. Økonomisystemer og HR-IT overgår til den nye fælles serviceportal.
Studiesystemers hjemmeside
Studiesystemer hjemmesider er opdateret med link til den nye serviceportal. De kan tilgås her:
https://medarbejdere.au.dk/administration/studieadministration/studiesystemer/