Ændring af brugeradgang

Webformular - Brugerændring - Studieystemsupporten

Ved at bruge denne formular accepterer du, at Aarhus Universitet opbevarer og behandler de personoplysninger, du giver os, til at håndtere din forespørgsel. Dine personoplysninger opbevares og journaliseres efter behandling. Læs mere i vores privatlivspolitik.

* STADS Brugerprofiler:
SU: For SU medarbejdere
Opslag af studerende: For vejledere oa, som kun har brug for opslagsadgang
Undervisning/eksamen: For UVA/EKA- & SNUK-medarbejdere
Optagelse/indskrivning: For medarbejdere i Adgang
LIS/Statistik: For udvalgte medarbejdere i Kvalitetsenheden
Internationale studerende: For medarbejdere i Internationalt Center
Indskrivning (decentral): For medarbejdere som sidder med indskrivning
SNUK: For udvalgte medarbejdere som sidder med studieordningsændringer
EVU: For medarbejdere som sidder med Efter- og videreuddannelse
USS: For udvalgte medarbejdere i Uddannelsesstrategisk Sekretariat
Andet: fx. medarbejdere ved øvrige vicedirektørområder


** EDDI Brugerprofiler:
Studentermedhjælper: Tildeles typisk rollen "Administrativ aktør"
UVAEKA, IC, EVU: Tildeles typisk rollen "Administrativ aktør" og evt. "Politisk aktør" for at kunne godkende kurser
SNUK, EVU (Executive+Emdrup): Tildeles typisk rollen "Administrativ aktør", "Politisk aktør" og evt. "Dekan" for at kunne publisere studieordninger
Studiesystemer: Tildeles typisk rollenerne Administrativ aktør, Politisk aktør, Dekan, Central aktør, (og evt. Udvikler)
Se detaljeret beskrivelse her.