AURAP er AU's business intelligence portal for økonomi- og uddannelsesområdet. Portalen indeholder både standardrapporter og specialiserede analyseværktøjer.
Brightspace er AU’s e-læringssystem. Brightspace er samlingspunkt for kursusmateriale og fungerer som forum for online læring og undervisningsaktiviteter.
AU anvender systemet IndFak2 til modtagelse af fakturaer. På AU foregår fakturamodtagelse, bogføring og betaling til leverandør fuldt elektronisk.
På mit.au.dk kan du tilgå en række specifikke administrative systemer, du har rettigheder til, fx Medarbejderstamkortet.
mitHR er det personaleadministrative HR system ved AU, der bruges til personaleadministration, fraværsregistrering og medarbejderudviklingssamtaler (MUS).
PURE er AU's forskningsregistreringsystem. Her registreres forskningspublikationer, -aktiviteter og -projekter. PURE ligger desuden til grund for AU-ansattes personlige hjemmesider.
Aarhus Universitet anvender RejsUd til afregning af rejser og udgifter.
STADS er det studieadministrative system på AU. Via STADS administreres og formidles oplysninger om studerendes studieaktiviteter og -forløb.
Med webmail har du altid direkte adgang til din AU mail og kalender via en browser.
Workzone er AU's elektroniske sags- og dokumenthåndterings-system (ESDH). Som offentlig institution skal AU journalisere vigtige dokumenter.
Find flere it-systemer i emneindekset for medarbejderservice.
Herunder kan du anmode om ændring af brugeradgang.
* STADS Brugerprofiler:
SU: For SU medarbejdere
Opslag af studerende: For vejledere oa, som kun har brug for opslagsadgang
Undervisning/eksamen: For UVA/EKA- & SNUK-medarbejdere
Optagelse/indskrivning: For medarbejdere i Adgang
LIS/Statistik: For udvalgte medarbejdere i Kvalitetsenheden
Internationale studerende: For medarbejdere i Internationalt Center
Indskrivning (decentral): For medarbejdere som sidder med indskrivning
SNUK: For udvalgte medarbejdere som sidder med studieordningsændringer
EVU: For medarbejdere som sidder med Efter- og videreuddannelse
USS: For udvalgte medarbejdere i Uddannelsesstrategisk Sekretariat
Andet: fx. medarbejdere ved øvrige vicedirektørområder
** EDDI Brugerprofiler:
Studentermedhjælper: Tildeles typisk rollen "Administrativ aktør"
UVAEKA, IC, EVU: Tildeles typisk rollen "Administrativ aktør" og evt. "Politisk aktør" for at kunne godkende kurser
SNUK, EVU (Executive+Emdrup): Tildeles typisk rollen "Administrativ aktør", "Politisk aktør" og evt. "Dekan" for at kunne publisere studieordninger
Studiesystemer: Tildeles typisk rollenerne Administrativ aktør, Politisk aktør, Dekan, Central aktør, (og evt. Udvikler)
Se detaljeret beskrivelse her.