Aarhus BSS byder studerende velkomne tilbage på campus

Fra onsdag 24. juni åbner Aarhus BSS op for, at studerende efter behov kan vende tilbage til universitetets fysiske rammer på campus.

Udendørsområde ved Institut for Virksomhedsledelse på Fuglesangs Allé
Foto: Lise Balsby

Det er på baggrund af en politisk aftale om genåbning af studiefaciliteter, at de studerende hen over sommeren kan benytte læsesale, grupperum, biblioteker og lignende. Genåbningen af studiefaciliteter på Aarhus BSS sker efter følgende plan:

Fra onsdag den 24. juni 2020 til torsdag 25. juni 2020

• Adgang til bygningerne i perioden 8.00-17.00 begge dage. Der vil alene være adgang til bygningerne i denne åbningstid.
  • Adgang til bibliotekerne er fra 8.00-17.00, der er bemanding fra 8.00-15.00.
  • Bemærk:
    • I Nord Østre hjørne er der adgang til nicherne i 1325, forhistorisk i 1322 samt Vandrehallen.
    • På Fuglesangs Allé er der adgang til S-bygningen.
    • På BTECH er der alene adgang til biblioteket.
  • Undervisningsrum anvendes alene til eksamen. Rum, der ikke anvendes til eksamen, vil være aflåste.
  • Åbne områder er forsynet med skiltning og desinficeringsmulighed og ophold i bygningerne skal ske i henhold til myndighedernes retningslinjer.

Fra fredag den 26. juni 2020

• Alle studerendes adgangskort genåbnes som normalt, hvilket vil sige, at studerende vil have adgang til bygningerne og til de rum, som de normalt har adgang til.
  • På hverdage i tidsrummet kl. 8.00 – 17.00 vil udvendige og indvendige døre være åbne. På øvrige tidspunkter, er der adgang med studiekort.