AMBA-akkreditering forlænget i yderligere 5 år

Aarhus BSS har for anden gang modtaget en 5-årig AMBA-akkreditering for fakultetets MBA-uddannelse. Akkrediteringen afspejler uddannelsens høje internationale standard og er et vigtigt kvalitetsstempel for fakultetet.

Akkrediteringen tildeles af AMBA’s International Accreditation Advisory Board (IAAB), der med sin beslutning har imødekommet den anbefaling, som akkrediteringspanelet kom med efter sit besøg på Aarhus BSS i november 2022.

I sin evalueringsrapport fremhævede AMBA evalueringspanelet blandt andet fakultetets fremragende forskningsoutput og de omfattende og robuste kvalitetsprocedurer, der er implementeret på uddannelsesområdet. Derudover anerkendte panelet arbejdet med at omdanne MBA-uddannelsen til et endnu mere fleksibelt format, så den i højere grad afspejler den forandring og udvikling, der sker på MBA-området.

Næste AMBA-akkrediteringsbesøg er planlagt i november 2027.