Gratis sommerskoler i Berlin, Oslo og Paris fra Circle U.

Studerende på AU kan lige nu ansøge om at komme på en af Circle U.’s tre sommerskoler i Europa. Det er gratis at deltage, og den studerende får desuden et rejsestipendie. Fristen for at ansøge er den 29. april 2022, og alle medarbejdere opfordres til at viderebringe tilbuddet til relevante studerende.

Universitetsalliancen Circle U. på Aarhus Universitet
Foto: Aarhus Universitet

Denne sommer har studerende mulighed for at komme på to ugers gratis sommerskole i enten Berlin, Oslo eller Paris gennem universitetsalliancen Circle U.. Opholdet er gratis og inkluderer et rejsestipendie, og alle tre sommerskoler har fokus på tværfaglighed og er åbne for studerende fra alle fagområder.

De tre sommerskoler fra Circle U. er:

Alle medarbejdere på Aarhus BSS er velkomne til at viderebringe tilbuddet til studerende, der kunne være interesserede i at rejse, arbejde tværfagligt og møde andre europæiske studerende denne sommer.