Jacob Kjær Eskildsen fortsætter som institutleder

Professor Jacob Kjær Eskildsen fortsætter som institutleder på Institut for Virksomhedsledelse.

Jacob Kjær Eskildsen
Foto: Anders Trærup, AU Foto

Nuværende institutleder professor Jacob Kjær Eskildsen fortsætter per 1. august 2021 som institutleder på Institut for Virksomhedsledelse ved Aarhus BSS.

Stillingen som institutleder har været i opslag dette forår, og ansættelsen sker derfor efter en grundig proces, hvor også en rådgivningsgruppe fra instituttet har bidraget.

Dekan Thomas Pallesen glæder sig over, at Jacob Kjær Eskildsen endnu en gang har valgt at søge og takke ja til stillingen:

”Jeg er meget glad for, at Jacob fortsætter som institutleder. Han er foregangsmanden for den positive udvikling, der på flere måder er sket på Institut for Virksomhedsledelse de senere år, ligesom han er et stort aktiv i fakultetsledelsen på Aarhus BSS.”