AU Uddannelse - medarbejderportal

Intern information, genveje og videndeling for medarbejdere i Uddannelse

AU Uddannelses Eventkalender

I AU Uddannelses eventkalender kan du se, hvad der er planlagt af fællesskabende aktiviteter de kommende år.

Førstkommende aktivitet er: 

Gå-hjem-møde for den samlede uddannelsesadministration - Kom med bag kulisserne på vores webuniverser til kommende og nuværende studerende

Sted og tidspunkt:  23. maj 2024, kl. 14:30-16:00, bygning 1632, lokale 201
Program sendes ud via Outlook-invitation.

Medarbejderændringer i AU Uddannelse

Vi byder velkommen til:

  • Dorte Søe Lykke, fuldmægtig i Studiesystemer pr. 1. juni 2024
  • Helene Hallstrup Mikkelsen, barselsvikar hos AU Summer University og Bolig pr. 1. juni 2024
  • Marie Schwartz-Jensen, uddannelsesrådgiver i Rådgivnings- og støttecentret pr. 1. april 2024
  • Eva Pørtner, uddannelsesrådgiver i Rådgivnings- og støttecentret pr. 1. april 2024
  • Kathrine Marie Færgemand Henningsen, uddannelsesrådgiver i Rådgivnings- og støttecentret pr. 1. marts 2024
  • Kirstine Dalløkke Christiansen, uddannelsesrådgiver i Rådgivnings- og støttecentret pr. 1. marts 2024
  • Julie Bladt Goodall, afsnitsleder i Kvalitet og Legalitet pr. 1. marts 2024
  • Maibritt Kerner Mølgaard, product manager og forretningskonsulent i Studiesystemer pr. 1. marts 2024
  • Cecilie Ditte Christensen, product manager i Studiesystemer pr. 1. marts 2024
  • Amalie Guldbæk Staggemeier, product manager i Studiesystemer pr. 1. marts 2024


Vi siger farvel til:

  • Signe Osbahr fratræder sin stilling i Kvalitet, Legalitet og Optagelse pr. 31. maj 2024
     

Praktiske informationer i forbindelse med tiltrædelser, fratrædelser og tilbagevenden