Mellemmålingssystemet

Vil du måle effekten af jeres indsatser mellem to APV’er? Eller har du brug for at undersøge arbejdsmiljøet igen ved væsentlige ændringer på arbejdspladsen?
 

Det kan du nemt gøre med mellemmålingssystemet SPOT 2.0. Du udvælger relevante spørgsmål fra den fælles APV og kan derudover tilføje op til 5 selv­formulerede spørgsmål inden for hver kategori. Når du benytter mellemmålings­systemet sikrer du samme anonymitets­grænser som i den fælles APV, samt korrekt håndtering af person­oplysninger. 

Når du har valgt, hvem der skal deltage i undersøgelsen, er det nemt at sende spørgeskemaet til respondenterne. Systemet danner automatisk en rapport, når undersøgelsen er slut.

Hvordan får du adgang?

Hvis du skal være tovholder på en mellemmåling, men mangler login til systemet, sender du en mail til apv@au.dk.  

Bemærk, at der kan gå en uges tid, inden du er blevet brugeroprettet.

Hvordan bruger du systemet?

I menuen til højre finder du en vejledning til systemet samt en instruktionsvideo.

Medarbejderdata i mellemmålingssystemet

Medarbejderlisten i SPOT 2.0 bliver opdateret 2 gange om året efter følgende plan:

  • Uge 47 2022 (ca. 22. november)
  • Uge 12 2023 (ca. 21. marts)
  • Uge 38 2023 (ca. 22. september)
  • Uge 8 2024 (ca. 22. marts)
  • Uge 39 2024 (ca. 23. september)

Sådan laver du en mellemmåling (optaget workshop):

Brug for hjælp?

Hvis materialet her på siden ikke besvarer dine spørgsmål til mellemmålingssystemet, kan du skrive til APV-postkassen (apv@au.dk) eller kontakte Christoffer Raben Madsen (cra@au.dk) eller Lizzi Edlich (lie@au.dk) i AU HR.