Nye baggrunde til onlinemøder og en opdateret mailsignatur

Flere medarbejdere har efterspurgt professionelle baggrunde, som kan bruges på for eksempel Zoom eller Teams, under de mange møder fakultetets medarbejdere deltager i for tiden. Derfor kan du nu hente en række officielle Aarhus BSS-baggrunde til dine onlinemøder. Samtidig er fakultetets mailsignatur blevet opdateret med et nyt EQUIS-logo og skal hentes ned på ny.

Blå baggrund med Aarhus BSS-design til onlinemøder

Et professionelt udtryk – også fra hjemmearbejdspladsen

De officielle Aarhus BSS-baggrunde til onlinemøder er med til at vise dit tilhørsforhold til fakultetet eller dit institut. De bidrager også til at opretholde et professionelt udtryk, når du deltager i møder fra din hjemmearbejdsplads.

Listen over baggrunde tæller en række forskellige billedfiler, og du kan vælge mellem blå baggrunde med Aarhus BSS- eller institutdesign samt baggrunde med billeder af campus. Baggrundene kan bruges på både Zoom og Teams, og der findes vejledninger til opsætning på begge platforme.

Baggrundene er særligt relevante, når du deltager i eksterne møder eller på anden vis repræsenterer dit fakultet eller institut i en formel kontekst. Det er dog helt frivilligt, om du ønsker at bruge en baggrund eller ej.

Opdatér din mailsignatur

I efteråret blev Aarhus BSS’ EQUIS-akkreditering forlænget, og i den forbindelse er fakultetets mailsignatur blevet opdateret med en ny version af EQUIS-logoet. Som medarbejder bedes du hente og implementere den nye version af mailsignaturen, så du er med til at opretholde det professionelle udtryk på tværs af Aarhus BSS.

Her finder du materialerne