Udviklingsprojekt om feedback og skriftlige afleveringer på HA

Formål

At udvikle et samlet forslag til koordinering af de forskellige undervisningstilbud på HA vedrørende de studerendes færdigheder i skriftlighed, dataindsamling, litteratursøgning, plagiere m.m. Potentielt vil en koordinering og evt. nye tilbud kunne øge de studerendes læring og dermed reducere frafald og studietider.

De kandidatstuderende har haft stort udbytte ud af workshop i akademisk skrivning afviklet i efteråret 2015 og foråret 2016. Projektet vil klarlægge de nuværende tiltag på HA, og opstille et forslag til et samlet initiativ til forbedring af de studerendes skriftlige færdighed

Indhold

Da studiet involverer flere institutter vil initiativet indbyde de undervisningsansvarlige til en workshop med deltagelse af repræsentanter fra studienævnet, biblioteket og eksterne konsulenter.

Da studienævn og institutternes undervisningsansvarlige deltager, forventes projektets initiative at blive gennemført fra 2017.

Erik Strøjer Madsen, Studienævnet for erhvervsøkonomi

Tildelte midler