Konferencecenteret kan anvendes til møder og arrangementer, der er i direkte forlængelse af AU’s formål og virke inden for uddannelse, forskning og videndeling. Lokalerne anvendes som udgangspunkt ikke til afvikling af ordinær undervisning og eksamen.
Konferencecenteret ligger i bygning 1420-1423. Adressen er Fredrik Nielsens Vej 2-4, 8000 Aarhus C.
Antal siddepladser: 12 (standard opstilling)
Standard opstilling: Kongres
Antal borde: 6
Elektronisk udstyr:
Antal siddepladser: 12 (standard opstilling)
Standard opstilling: Kongres
Antal borde: 6
Elektronisk udstyr:
Antal siddepladser: 12 (standard opstilling)
Standard opstilling: Kongres
Antal borde: 6
Elektronisk udstyr:
Antal siddepladser: 18 (standard opstilling)
Standard opstilling: Kongres
Elektronisk udstyr:
Antal siddepladser: 20 (standard opstilling)
Standard opstilling: U-bord.
Antal borde: 9
Elektronisk udstyr:
Antal siddepladser: 20 (standard opstilling)
Standard opstilling: Kongres.
Antal borde: 6
Elektronisk udstyr:
Antal siddepladser: 24 (standard opstilling)
Standard opstilling: U-bord
Antal borde: 12
Elektronisk udstyr:
Antal siddepladser: 60 (standard opstilling)
Standard opstilling: Skoleopstilling
Elektronisk udstyr:
Nyt billede kommer senere
Antal siddepladser: 63 (standard opstilling)
Standard opstilling: 9 øer a 7 personer. Fleksibilitet i mulige opstillinger med borde og stole.
Antal borde: 18
Elektronisk udstyr:
Nyt billede kommer senere
Antal siddepladser: 63 (standard opstilling)
Standard opstilling: 9 øer a 7 personer. Fleksibilitet i mulige opstillinger med borde og stole.
Antal borde: 18
Elektronisk udstyr:
Antal siddepladser: 72 (standard opstilling)
Standard opstilling: Kongres. Fleksibilitet i mulige opstillinger med borde og stole.
Antal borde: 12
Elektronisk udstyr:
Antal siddepladser: 80 (standard opstilling)
Standard opstilling: Skoleopstilling
Antal borde: 40
Elektronisk udstyr:
Antal siddepladser: 285 (standard opstilling)
Standard opstilling: Kongres 150 + Biograf 135. Fleksibilitet i mulige opstillinger med borde og stole.
Elektronisk udstyr:
Konferencecenteret
Bygning 1420-1423
Fredrik Nielsens Vej 2-4
8000 Aarhus C
Forplejning til arrangementer og møder bestilles adskilt fra selve lokalebookingen. Man er ikke forpligtet til at købe forplejning, når man låner/lejer et lokale i Konferencecentret. Ønsker man forplejning ved et arrangement eller møde, som er afholdt af Aarhus Universitet, skal forplejningen købes hos forpagteren af kantinen i Konferencecenteret:
Compass Group
Møde- og eventkoordinator
Tlf. 2059 1572 eller 672310@foodandco.dk,
Vejledning
Ved arrangementer og møder, der afholdes af eksterne, er der mulighed for at købe forplejning fra en anden leverandør, dog ikke alkohol. Vælges denne løsning, har arrangøren selv ansvar for service og oprydning. Som arrangør kan man ikke bestille forplejning med henblik på videresalg.
Alle opstillinger af borde og stole skal aftales med konferencecenteret@au.dk senest 14 hverdage før arrangementet, gerne tidligere.
Lokaleoversigt/bordopstilling inkl. inspiration til opstilling
Ved fester eller arrangementer efter kl. 22.00 samt på lørdage, søndage og helligdage, betales der for ekstra rengøring. Timeprisen for ekstra rengøring er 350 kr. ekskl. moms.
Der kan bestilles ekstra betjenttimer uden for normal arbejdstid på hverdage og på lørdage, søndage og helligdage. Timeprisen for ekstra betjent er 400 kr. ekskl. moms.
Forespørgsler vedrørende brugen af AV- og IT-udstyr i Konferencecenteret kan sendes til Aarhus BSS IT
Ved behov for IT-support på arrangementsdagen kan Aarhus BSS IT-support kontaktes på 8715 0933 inden for åbningstiderne
Mandag-torsdag: kl. 08.00 – 18.00
Fredag: 08.00 – 16.00
Lørdag, søndag og helligdage: Lukket
Adresse
Konferencecenteret
Bygning 1420-1423
Fredrik Nielsens Vej 2-4
8000 Aarhus C
Forplejning
Forplejning til arrangementer og møder bestilles adskilt fra selve lokalebookingen. Man er ikke forpligtet til at købe forplejning, når man låner/lejer et lokale i Konferencecentret. Ønsker man forplejning ved et arrangement eller møde, som er afholdt af Aarhus Universitet, skal forplejningen købes hos forpagteren af kantinen i Konferencecenteret:
Jespers Torvekøkken
event-au@torvekoekken.dk
Ved arrangementer og møder, der afholdes af eksterne, er der mulighed for at købe forplejning fra en anden leverandør, dog ikke alkohol. Vælges denne løsning, har arrangøren selv ansvar for service og oprydning. Som arrangør kan man ikke bestille forplejning med henblik på videresalg.
Borde og stole
Alle opstillinger af borde og stole skal aftales med konferencecenteret@au.dk senest fem hverdage før arrangementet, gerne tidligere.
Lokaleoversigt/bordopstilling inkl. inspiration til opstilling
Rengøring
Ved fester eller arrangementer efter kl. 22.00 samt på lørdage, søndage og helligdage, betales der for ekstra rengøring. Timeprisen for ekstra rengøring er 350 kr. ekskl. moms.
Betjent
Der kan bestilles ekstra betjenttimer uden for normal arbejdstid på hverdage og på lørdage, søndage og helligdage. Timeprisen for ekstra betjent er 400 kr. ekskl. moms.
IT-support
Forespørgsler vedrørende brugen af AV- og IT-udstyr i Konferencecenteret kan sendes til Aarhus BSS IT.
Ved behov for IT-support på arrangementsdagen kan Aarhus BSS IT-support kontaktes på 8715 0933 inden for åbningstiderne:
Mandag-torsdag: kl. 08.00 – 18.00
Fredag: 08.00 – 16.00
Lørdag, søndag og helligdage: Lukket
Konferencecenteret administreres af Aarhus BSS Bygningsservice.
Brug bookingknappen på denne side til at booke lokalerne.
Hvis du har spørgsmål til Konferencecenteret, kontakt:
Winnie Salling
Aarhus BSS Bygningsservice
Tlf.: 93 52 23 62
E-mail: ws@au.dk
Du kan slå lokalerne i Konferencecenteret op i Outlook.
Gå til kalendervisningen og tilføj en kalender foroven via adressekartoteket. Brug derefter lokalets bygningsnummer til at søge det frem.