Opgaver til bygningsservice - Dalux HelpDesk

Health Bygningsservice modtager dagligt mange opgaver fra brugerne af fakultetets bygninger, dvs. fra jer. Opgaverne spænder bredt, og de bliver meldt ind både mundtligt, skriftligt og telefonisk. Det kan være vanskeligt at håndtere i en travl hverdag.

For at vi kan servicere jer bedst muligt og prioritere opgaverne rigtigt, tager vi primo juni 2020 et nyt system i brug, som vi håber I vil tage godt imod og hjælpe os med at implementere.

Giv os besked om defekte lamper og dryppende vandhaner via Dalux HelpDesk

Som nogle af jer måske har bemærket, er der mange steder på Health opsat små QR-koder på dørskiltene:

Dem skal I bruge, når I fremover melder en opgave ind til bygningsdriften via app’en DaluxFM HelpDesk. I app’en kan I give os besked om alt lige fra defekt lys til manglende rengøring og behov for flyttehjælp.

Når I opretter en opgave i app’en, får I et link, så I løbende kan følge status på jeres opgave.

Hjælp os med at hjælpe jer

Fra den 1. juli 2020 vil Health Bygningsservice prioritere opgaver der kommer ind via Dalux HelpDesk. Derfor anbefaler vi at I fremover registrerer opgaver denne vej. Det håber vi, I har forståelse for.

Ingen telefon? Intet problem

Har du ingen smartphone til rådighed, så kan du i stedet indmelde en opgave via Dalux HelpDesk webportalen. Her kan du oprette en opgave ud fra bygnings- og rumnummer i stedet for QR-koden. Klik på knappen til højre eller linket herunde for at oprette en opgave denne vej.

Har I spørgsmål til app’en, er I velkomne til at ringe til undertegnede eller sende os en mail på adgang.he@au.dk

Rasmus Skou Jensen

Studentermedhjælper Administrationscenter Health - Health Byg Drift