AURAP er AU's business intelligence portal for økonomi- og uddannelsesområdet. Portalen indeholder både standardrapporter og specialiserede analyseværktøjer.
Brightspace er AU’s e-læringssystem. Brightspace er samlingspunkt for kursusmateriale og fungerer som forum for online læring og undervisningsaktiviteter.
AU anvender systemet IndFak2 til modtagelse af fakturaer. På AU foregår fakturamodtagelse, bogføring og betaling til leverandør fuldt elektronisk.
På mit.au.dk kan du tilgå en række specifikke administrative systemer, du har rettigheder til, fx Medarbejderstamkortet.
mitHR er det personaleadministrative HR system ved AU, der bruges til personaleadministration, fraværsregistrering og medarbejderudviklingssamtaler (MUS).
PURE er AU's forskningsregistreringsystem. Her registreres forskningspublikationer, -aktiviteter og -projekter. PURE ligger desuden til grund for AU-ansattes personlige hjemmesider.
Aarhus Universitet anvender RejsUd til afregning af rejser og udgifter.
STADS er det studieadministrative system på AU. Via STADS administreres og formidles oplysninger om studerendes studieaktiviteter og -forløb.
Med webmail har du altid direkte adgang til din AU mail og kalender via en browser.
Workzone er AU's elektroniske sags- og dokumenthåndterings-system (ESDH). Som offentlig institution skal AU journalisere vigtige dokumenter.
Find flere it-systemer i emneindekset for medarbejderservice.
Ved følgende personlige arbejdsmæssige anledninger kan der holdes reception, hvis medarbejderen ønsker det:
I forlængelse af en professors tiltrædelsesforelæsning kan der efter godkendelse af institutlederen afholdes en beskeden reception indenfor en beløbsgrænse på kr. 75,00 inkl. moms pr. forventet antal deltagere.
Endvidere kan der holdes reception ved bygningsindvielser og institut- og centeroprettelser og ved 25-, 50-, 75- og 100-års jubilæum for institutter og centre.
Alt efter anledning kan der serveres rundstykker, te, kaffe, kage, frugt, chokolade eller receptionsanretning, øl, vand og vin eller lignende inden for en beløbsgrænse på 125 kr. inkl. moms pr. forventet antal deltagere. Ved afslutning af elevuddannelse er beløbsgrænsen 75 kr. inkl. moms.
Dokumentation f. eks. i form af invitation eller opslag skal vedhæftes udgiftsbilag i forbindelse med reception i særlig arbejdsmæssige anledninger.