Vi har forsøgt at give svar på en række hyppigt stillede spørgsmål i forbindelse med daglig drift af ACA.
Hvordan er åbningstiderne for ACA bygninger i Tåsingegade og i Emdrup?
Åbningstider: Hovedindgange kl. 7:30-17:00 (fredag kl. 15:30)
Oplever du udfordringer med at tilgå bygningerne i Tåsingegade, kan du kontakte vagttelefon 87150519 (BSS)
Hvad gør jeg, når mit adgangskortet ikke virker eller når jeg skal bestille et nyt?
IT-Support kan kontaktes via serviceportalen. Ved akut brug for hjælp kan IT-Supporten kontaktes enten ved fysisk fremmøde eller telefonisk. Læs evt. mere her:
Vi har nogle kaffemaskiner med frisk mælk. Der bruges mange liter mælk om ugen, hvorfor vi har samlet indkøbet. BSS Bygningsservice står forsat for indkøbet i Tåsingegade. Forsyning af mælk varetages af BSS Bygningsdrift og lagres i køleskab i 1443-111.
Du skal selv sørge for at hente nye forsyninger af mælk til jeres kaffemaskine, når det sidste er brugt op i køleskabet. Du bruger din kontornøgle til at åbne døren.
Service og rengøring af kaffeautomater, herunder påfyldning af kaffebønner, sker 1 gang dagligt af den daglige rengøring.
Periodisk rengøring af de øvrige køkkenmaskiner vil fremover bliver foretaget af Arts Rengøring i Arts køkkenerne på plan 0, 2, 3 og 4. Det omfatter ugentlig tilsyn med opvaskemaskinen, kvartalsvis afkalkning af elkoger/kaffemaskiner og rengøring af mikroovn samt en halvårsvis rengøring af køleskabe.
Hvordan er retningslinjerne for rengøring i Tåsingegade?
På etagerne skal du selv sørge for:
Skiltet hænger i køkkenområder i Tåsingegade
Der er opstillet/ophængt håndsprit og aftørringssprit på udvalgte steder i bygningen (indgangspartier, møderum mv.)
Spritdispensere forefindes ikke i elevatorer eller i kopirum af brandhensyn.
Antallet af spritdispensere er skønnet af Bygningsservice.
Hvor henvender jeg mig, når der ikke er mere håndsprit, aftørringssprit eller køkkenrulle?
Henvendelser om drift bedes sendes til: