Denne side indeholder alle vejledninger og oversigter der fortæller noget om rapporter og notifikationer der er i mitHR.
Vejledningerne henvender sig til alle brugere, der har adgang til rapport-fanen i mitHR eller modtager notifikationer/alarmer fra mitHR.
Få svar på ofte stillede spørgsmål i FAQ'en nederst.
Rapporterne i mitHR udvikles af mitHR-teamet i HR Data og Digitalisering.
Se hvilke rapporter, der er tilgængelige og hvilke der evt. er under udvikling i denne oversigt.
Rapporterne kan have forskelligt design, alt efter hvilket værktøj der er brugt til at udvikle rapporten.
Rapporterne håndteres forskelligt alt efter hvilket design de har.
Denne vejledning beskriver hvordan rapporterne håndteres.
I denne oversigt kan du se hvilke notifikationer (også kendt som alarmer), der er i drift i mitHR.
Du kan se hvem der modtager notifikationen, på hvilket grundlag og hvor ofte notifikationen sendes.
Nederst på oversigten står der også hvilke(n) notifikation der er under udvikling og hvornår den forventes at komme i drift.
Det er kun notifikationer der er under aktiv udvikling, der er vist under dette punkt.
Oplever du, at der er en fejl den rapport du har trukket fra mitHR, eller i den notifikation du har modtaget, gør da følgende:
Typiske fejl er
Opret en sag til mitHR-supporten i Cherwell.
Har du et ønske til en ny rapport eller ændringer til eksisterende rapport, skal du tage det videre til din nærmste mitHR-netværksgruppe.
Rapporterne har forskellige designs, hvilket er forvirrende. Bliver de på et tidspunkt lavet i samme design? | Rapporterne har forskellige design alt efter hvilken data de indeholder. Nogle rapporter er komplicerede i deres dataudstilling og er derfor udviklet på en måde, der giver et bestemt design, mens andre rapporter er simpel dataudstilling og designet er dermed anderledes. Der arbejdes på at lave rapporterne så ens som muligt, men det kan ikke undgås at de vil have forskelligt design. |
Fik du ikke svar på dine spørgsmål på denne side?
Se de forskellige muligheder for support på vores Supportoversigt.