Denne side indeholder alle vejledninger om håndtering af multimediebeskatning i mitHR.
Ønsker en medarbejder at være omfattet af multimediebeskatning, kontakter medarbejderen den ansvarlige administrative medarbejder (sekretær eller HR-medarbejder), som registrerer det i mitHR.
Det er lokalt bestemt hvem der håndterer denne opgaver
Læs yderligere om regler for multimediebeskatning her: AU Multimediebeskatning/Fri telefon
Få svar på ofte stillede spørgsmål i FAQ'en nederst.
Relevant ved:
Arbejdsgangen kort beskrevet:
Relevant ved.:
OBS: Der må ikke trykkes "Slet" til en registrering.
Arbejdsgangen kort beskrevet:
Hvem skal der registreres Multimediebeskatning på? | Det er kun medarbejdere der ønsker at bruge deres udleverede AU-mobiltelefon til privatbrug, der skal registreres Multimediebeskatning på. Læs yderligere om regler for multimediebeskatning her: https://medarbejdere.au.dk/administration/hr/lonadm/fritelefon |
Skal jeg give Løn besked, når jeg har registreret eller afsluttet multimediebeskatning på en medarbejder? | Nej - Løn trækker fast en liste fra mitHR der viser at der er sket en registrering eller ændring af registreringen (fx slutdato er sat). |
Videovejledningen ligger nedenfor.
Få vejledningen som pdf, ved at vælge Print it/Print via pilen ned i vejledningen og tryk Start.
Der kan vælges mellem flere forskellige formater. Læs mere om brug af vejledninger her
Klik på firkanten i øverste højre hjørne i videoen for at maksimere videoen til fuld skærm.
Fik du ikke svar på dine spørgsmål på denne side?
Se de forskellige muligheder for support på vores Supportoversigt.