Organisation og ledelse på AU
Du er her:
AU
Medarbejdere
Organisation og ledelse
Uddannelsesudvalget
Strategiske indsatsområder
Tidligere år
Studiemiljø 2011, 2012
Læringsmål
Organisation og ledelse
AU's administration - oversigt
Diversitet og ligestilling
Erhvervsudvalget
Forskningsudvalget
Internationalt samarbejde
IT-governance
Konsekvenser af krigen i Ukraine
Open Science forum
Samarbejdsfora
Uddannelsesudvalget
Studiemiljørådet
Kvalitetspolitik
Udvalg for forskningsbaseret rådgivning
Universitetsledelsen
Vedtægter og regler for AU
Valg på AU
Whistleblowerordning
Ytringsfrihed
Årsfest 2024
Læringsmål
Arts
Aktiv inddragelse af studiegrupper i undervisningen
Udvikling af blended learning på det fælles startmodul på almen didaktik på IUP
Instruktorundervisning i forbindelse med verdenshistorieundervisning
Instruktorundervisning for 1. semesterstuderende på Lingvistik
Faglig integration - fuld studieaktivitet
Mentorordning
Igangsættelse af 10-12 studiekredse på hele Institut for Uddannelse og Pædagogik
Udvidelse af den eksisterende mentorordning på bacheloruddannelserne
Studiecafé på Arabisk- og Islamstudier
Fokusgruppeinterviews med internationale og danske kandidatstuderende på AAL
Science and Technology
Udvikling af de studerendes studie- og samarbejdsevner
Health
Studerendes arbejdstid og faglig integration
School of Business and Social Sciences
Peer Assesment på Jura
Mindske frafald og øge den faglige integration på BA-uddannelserne i International
Virksomhedskommunikation
Revurdering af forudsætningsfag på cand. merc.
Initiativer i relation til Økonomisk Institut og Oecon-uddannelsen
Ny model for samspil mellem underviser og instruktorer
Opprioritering af de studerendes læsegrupper og de studerendes mulighed for faglig feedback
Rus-tutorer som mentorer på 1. semester
Obligatoriske læsegrupper på 1. semester
Pilotprojekt: Effektivt teamarbejde med afsæt i læringsstilsprofilering for bachelor- og HA-studerende
Tværgående projekter
Semesterforløb om studiekultur og studieteknik for internationale full-degree-studerende
Revideret 15.09.2023
-
Anja Vingum Sandholdt