Denne side indeholder alle vejledninger, der er relevante i forbindelse med administrering af elever i mitHR.
Læs mere om den generelle administration af elever på AU: Elevadministration for HR elevkoordinatorer
HR kan registrere yderligere understøttende data på en elev/lærlings ansættelsesforhold i mitHR.
Eleven/lærlingen kan selv tilgå den registrerede information i mitHR.
Registrering af yderligere elevdata håndteres af HR-medarbejdere og kan ske på to måder:
Denne vejledning beskriver registreringen gennem handlingen "Yderligere info om ansættelsesforhold".
Arbejdsgangen er kort beskrevet:
Denne vejledning beskriver tildeling af ferie til elever i forbindelse med ansættelse af eleven.
Tildelingen foregår manuelt på fraværsplanen "Ferie (elever)" og håndteres af den elevansvarlige HR-medarbejder.
Planen "Ferie (Elever)" tildeles automatisk til eleven, men har en saldo på 0 dage indtil tildelingen af dage er sket manuelt.
Godt at vide:
Arbejdsgangen kort beskrevet:
Følgende vejledninger kan være relevante i forbindelse med administrering af elever:
Videovejledningen ligger nedenfor.
Få vejledningen som pdf, ved at vælge Print it/Print via pilen ned i vejledningen og tryk Start.
Der kan vælges mellem flere forskellige formater. Læs mere om brug af vejledninger her
Klik på firkanten i øverste højre hjørne i videoen for at maksimere videoen til fuld skærm.
Fik du ikke svar på dine spørgsmål på denne side?
Se de forskellige muligheder for support på vores Supportoversigt.