Denne side indeholder alle vejledninger, der er relevante i forbindelse med håndtering af MUS mitHR.
Vejledningerne henvender sig både til sekretær og HR-medarbejder.
Læs mere om MUS på AU her: AU Medarbejderudviklingssamtaler (MUS)
Her finder du den samlede vejledning til den administrative håndtering af MUS i mitHR.
Vejledningen henvender sig til sekretær og HR-medarbejder.
Disse to roller kan det samme i mitHR i forbindelse med MUS, og det er lokalt besluttet hvor opgaverne håndteres.
Vejledningen indeholder beskrivelser af:
Denne vejledning viser hvordan du bruger filtrene til at hjælpe MUS-ansvarlige med at se, hvor langt de er med deres MUS-processer.
Vejledningen henvender sig til sekretær og HR-medarbejder.
Denne FAQ for MUS-ansvarlige indeholder de typisk stillede spørgsmål fra MUS-ansvarlige, der bruger mitHR til understøttelse af MUS.
Sørg for at dele den med de MUS-ansvarlige, som du ved sidder i mitHR.
Denne vejledning henvender sig til MUS-ansvarlige.
Den beskriver hvordan en MUS-ansvarlig godkender sin medarbejders Aftaleskema.
Hjælp gerne med at få vejledningen delt med de MUS-ansvarlige, der bruger mitHR til understøttelse af MUS-processen.
Undervisning afholdt august 2024
Fik du ikke svar på dine spørgsmål på denne side?
Se de forskellige muligheder for support på vores Supportoversigt.