Navitas Kantine

Åbningstider

NT-Byg Aar syd kantine - Navitas

Kok Søren Dalsgaard Lisager     Alle medarbejdere i Kantinen Navitas

Mail: Navitaskantine@au.dk 

  Faste lukkedage:         Åbningstider: 

De tre dage før påske 
Dagen efter Kr. himmelfarts dag
Uge 28-29-30-31
Uge 42 
Dagene mellem jul og nytår   

Mandag - torsdag 08:00 - 14:00
Fredag 08:00 - 13:30 
Morgenmad 08:00 - 10:00
Frokost 11:00 - 13:00     

Prislister

Prisliste Navitas kantine 2022

Lun ret / Dish of the day 38,- 
10 klip lun ret /Ticket for 10 meals 340,- 
Salat m. bolle / Salad w. bread 30,- 
Sandwich 35,- 
10 klip kaffe /Ticket for 10 cups of coffee Exc. cup 70,- (inc. cup 80,-)

Special forplejning/allergener: 
Glutenfri brød +10,- DKK 
Vegetar sandwich +10,- DKK 
Vegetar Platte laves ikke, men salat kan laves i stedet. 
Alle allergener ud over laktose og gluten, kan som hovedregel ikke efterkommes, men kontakt kantinen for at høre nærmere.
Sodavands-automaten tager kun imod MobilePay - ingen kontanter eller kort. 

Bestilling for AU ansatte

Fremover skal rekvisitioner ved Navitas kantine være på minimum 5 personer.
Forplejning under 5 personer sker ved selv-afhentning i kantinen. 

Udfyld bestillingsseddel til kantinen på Navitas, og send skemaet til Navitaskantine@au.dk.

HUSK; du skal udfylde samtlige felter markeret med rød stjerne.

Af revisionsmæssige årsager, er der følgende krav til udfyldelse af bestillingen;

Anledning

Beskriv anledningen så præcist som muligt. Det er f. eks. ikke nok at skrive møde, kursus eller lignende. 

 

Deltagerliste

Deltagere skal angives med navns nævnelse. Du må ikke anvende forkortelser for navne f. eks. "msh".

Du må gerne angive et navngivet udvalg, nævn eller gruppe f. eks. aktivitetsudvalg, hvor man vil kunne finde tilbage til medlemmerne.

Oplys tilhørsforhold på deltagerne, dvs. intern/ekstern (angiv virksomhed).

Du må gerne vedhæfte en særskilt deltagerliste.

Hvis deltagerkredsen er en større gruppe, hvor der er usikkerhed om, hvem der deltager i arrangementet, f. eks. ph.d. forsvar, receptioner mv., kan du vedhæfte invitationen til arrangementet.

Bestilling for eksterne virksomheder

Fremover skal rekvisitioner ved Navitas kantine være på minimum 5 personer.
Forplejning under 5 personer sker ved selv-afhentning i kantinen. 

 

OBS: Der er i øjeblikket problemer med bestilling for eksterne, som ikke har tilknyttet et mailprogram til den PC hvorfra man sender sin ordre. 

Indtil videre kan eksterne downloade bestillingsformularen, udfylde den og sende den til navitaskantine@au.dk 

Bestilling til Navitas kantine sker igennem denne formular.

Husk; du skal udfylde alle felter markeret med rød stjerne. 

Tidsfrister for bestilling

Bestillinger til under 25 personer, skal ske senest kl. 12.00 dagen før den ønskede levering.

Bestillinger til over 25 personer, skal ske senest kl. 12:00 tre hverdage før den ønskede levering.

Bestillinger til over 50 personer skal ske senest en uge før den ønskede levering.

Ændringer til disse bestillinger skal ske senest kl. 12.00 dagen inden den ønskede levering. 

Ved levering udover vores åbningstider, kan der forekomme pris ændringer. Kontakt kantinen for yderligere information på navitaskantine@au.dk

Ugens menu

Åbent mandag - torsdag 8:00 - 14:00
Åbent fredag 8:00 - 13:30
8:00 - 10:00 Morgenmad
11:00 - 13:00 Frokost

Uge 27

 Ugens menu / Meal of the day

HUSK AT LÆSE MENUEN HVER DAG, FOR AT ORIENTERE DIG OM MÆNGDE AF KØD PR. PORTION

HUSK vi har ferie lukket fra 4. juli til 5. august.

Rigtig god ferie til alle, vi ses mandag d. 8. august



 

Pris

Mandag

Karbonade med gulerødder og ærter (gris)

Pork Patty with carrots and peas

.  -

Tirsdag

Vegetar "Bolognese" med pasta

Vegetarian "Bolognese" with Pasta

 

 -

Onsdag

Pølse/paprika gryde med ris (gris)

Sausage med paprika stew with rice (pork)

 -

Torsdag

Smørrebrød

Danish Open Sandwiches

 -

Fredag

Lidt af hvert

A bit of this and that

 -