Viborg kantine


Ugens menu (med forbehold for ændringer)

Uge 16 MENU PRIS
Mandag kylling i sur sød med ris 34,-
Tirsdag okonomiaki MED SALAT 34-.
Onsdag  LUKKET 34,-
Torsdag  LUKKET 34,-
Fredag LUKKET 34,-
Uge 17 MENU PRIS
Mandag LUKKET 34,-
Tirsdag CHAMPIGNON PUTTENESCA MED PARMASAAN 34.-
Onsdag FISKEBURGER MED SC. TARTARE 34,-
Torsdag GRILLET SVINEDRENGE MED RØDBEDE 34,-
Fredag SPINAT PANDEKAGER MED KYLLING OG SALAT 34-,

OBS:

  • Du kan bestille glutenfri sandwich (38 ,- pr. stk.) inden kl. 09.15
  • Du kan altid bestille dagens ret to-go
  • Har I ønsker til menuen, så kom endelig og spørg. Der er næsten ingen grænser for hvad vi kan lave :-)

Bestillinger AU-ansatte

Udfyld bestillingseddel til kantinen i Viborg og send den vedhæftet i en mail (ikke som pdf). Vi svarer altid når vi ser mailen, så hvis ikke du får svar inden 1 hverdag skal du sende bestillingssedlen igen eller ringe til os.

OBS! Særligt ved receptioner: benyt denne bestillingsseddel (vær opmærksom på, at der ved receptioner skal bestilles i god tid - senest 5 hverdage før afholdelse).

HUSK

Du skal udfylde samtlige felter i bestillingssedlen markeret med rød stjerne.
Af revisionsmæssige årsager, er der følgende krav til udfyldelse af bestillingen:

Anledning:

  • Beskriv anledningen så præcist som muligt. Det er fx ikke nok at skrive møde, kursus eller lignende. 

Deltagerliste:

  • Deltagere skal angives med navn.  Du må ikke anvende forkortelser for navne fx "MSH". Nævn gerne et navngivet udvalg eller gruppe – f.eks. et aktivitetsudvalg, hvor man kan finde tilbage til medlemmerne.
  • Oplys tilhørsforhold på deltagerne - dvs. intern/ekstern (angiv virksomhed).
    Du må gerne vedhæfte en særskilt deltagerliste.
  • Hvis deltagerkredsen er en større gruppe, hvor der er usikkerhed om, hvem der deltager i arrangementet, fx. ph.d. forsvar, receptioner mv. kan invitationen til arrangementet vedhæftes.

Bestillinger eksterne

Ved bestilling:

  1. Download og udfyld denne formular
  2. Send den til foulumkantine@au.dk som vedhæftet fil (ikke som pdf)

HUSK

Du skal udfylde alle felter markeret med rød stjerne.

Vi svarer altid når vi ser mailen, så hvis ikke du får svar inden 1 hverdag skal du sende bestillingssedlen igen eller ringe til os.

Tidsfrister for bestillinger

Så snart I ved, at I ønsker at bestille må I meget gerne sende en bestillingsliste, men ellers gælder følgende:

  • Bestillinger til maks 10 personer: senest kl. 12.00 dagen før den ønskede levering.
  • Bestillinger til 10-25 personer: senest 2 hverdage inden den ønskede levering. Ændringer til disse bestillinger skal ske senest kl. 12.00 dagen inden den ønskede levering. 
  • Bestillinger til 25+ personer: senest 5 hverdage inden den ønskede levering. Ændringer til disse bestillinger skal ske senest kl. 12.00 dagen inden den ønskede levering.
  • Bestillinger til reception: senest 5 hverdage før afholdelse, for at sikre at vi kan frembringe det bestilte.

Åbningstider

KANTINEN: kl. 06.30-13.00 

  • Morgenboller fra kl. 06.30
  • Frokost kl. 11-00-12.30
  • LUKKET DEN 16. APRIL
  • i 2025 har vi lukket den 6. juni og den 19.juni.

SPISEKAMMERET: kl.13.00-06.00

  • Chokolade, knækbrød, cookie mm. kan købes via selvbetjening efter kl. 13.00 med Mobilepay.

Faste lukkedage: 

  • Weekender og helligdage
  • Dagen efter Kr. Himmelfartsdag
  • Grundlovsdag 
  • Sommerferie uge 29-31
  • Mellem jul og nytår

Kontakt