Konferencevarer og udlån

Gratis konferencevarer

Du kan bestille gratis konferencevarer ved at udfylde en af bestillingslisterne nedenfor på denne side. Husk at vælge den bestillingsliste, der stemmer overens med typen af dit arrangement. Udvalget af gratis konferencevarer varierer alt afhængig af, om der kommer eksterne deltagere i dit faglige arrangement. 
OBS: Påregn en behandlingstid på minimum 14 dage for bestilling af konferencevarer. 

Bemærk at der er et begrænset udvalg af gratisvarer til arrangementer, hvor deltagerne udelukkende udgøres af AU-medarbejdere. Hvis du til et internt arrangement har brug for andre konferencevarer, kan du købe disse  i webshoppen og eller ved BSS Books. Har du sprøgsmål kan du kontakte Events og Kommunikationsstøtte på kommunikation@au.dk eller på telefon 93522130.

Retningslinjer for gratis varer

Gratis konferencevarer til arrangementer med eksterne deltagere

Det er muligt via Events og Kommunikationsstøttes hjemmeside at bestille bl.a. blokke, kuglepenne, nøglesnore, navneskilte og også gratis vouchers ifm. konferencer, som man som ansat arrangerer for Aarhus Universitet. De gratis konferencevarer udleveres KUN til faglige arrangementer på hovedområder/institutter/centre, hvor der er eksterne deltagere. Det kan være faglige konferencer, seminarer, symposier etc. Konferencevarer kan desuden udleveres i mindre omfang til arrangementer, hvor der er eksterne gæster, f.eks. delegationsbesøg fra ind og udland samt til konferencer, som administrationen afholder på nationalt eller internationalt opdrag.

Husk, når du bestiller:

  • At vi påskriver os en 14 dages frist til pakning og udsendelse af bestillinger. Bestillinger, der ikke overholder dette, kan afvises. Dette skyldes blandt andet, at Intern Post kun en gang ugentligt afhenter konferencevarer fra Events og Kommunikationsstøtte.
  • Husk at udfylde feltet med, hvilket arrangement konferencevarerne skal bruges til.
  • Vær venlig at skrive fuld adresse på bestillingssedlen, det letter ekspeditionen hos os.

Konferencevarerne kan således ikke udleveres til undervisning, interne kurser, personalemøder og -seminarer etc. Til disse formål kan de købes på www.webshop.au.dk eller www.bssbooks.dk/da/ (for Aarhus BSS merchandise).

Med disse retningslinjer vil konferencevarerne således blive anvendt til det primære formål: Et tilskud til faglige arrangementer og en samtidig branding af Aarhus Universitet over for samarbejdspartnere og omverdenen.

Læs mere om vouchers til ARoS og den Gamle By og om rabatfordelene på Sandbjerg Gods, ARoS og i Den Gamle By og Musikhuset


Interne arrangementer

Yderligere konferencevarer og merchandise kan købes i AU's webshop.
Bemærk at browseren Firefox ikke understøtter online udfyldning af nedenstående bestillerliste.
Brug derfor evt. en anden browser eller åben bestillerlisten med Adobe Reader.


Se udvalget: 

Kort over universitetets lokaliteter DK
Kort over universitetets lokaliteter UK
In Brief UK, pixi-format af Profilbrochuren
A5 dobbelt postkort: Aula UK
Julekort: Vinterbilleder DK/UK
Julekort: rød/sølv med juletræ, UK+DK
A5 dobbelt julekort: Aula med sne DK/UK
AU postkort: Aula DK/UK
Dobbelt postkort med motiv

Faglige arrangementer med eksterne deltagere

Det primære formål med de gratis konferencevarer: Et tilskud til faglige arrangementer og en samtidig branding af Aarhus Universitet over for samarbejdspartnere og omverdenen.  

Bemærk: Konferencevarerne udleveres KUN til faglige arrangementer på hovedområder/institutter/centre, hvor der er eksterne deltagere, altså personer som ikke er ansat eller studerende ved Aarhus Universitet. Det kan være faglige konferencer, seminarer, symposier etc. Konferencevarer kan desuden udleveres i mindre omfang til arrangementer, hvor der er eksterne gæster, f.eks. delegationsbesøg fra ind og udland samt til konferencer af national eller international karakter, som administrationen afholder. Bestil gratis konferencemapper vha. bestillingslisten du finder her.   

Yderligere konferencevarer og merchandise kan købes i AU's webshop.
Bemærk at browseren Firefox ikke understøtter online udfyldning af nedenstående bestillerliste. 
Brug derfor evt. en anden browser eller åben bestillerlisten med Adobe Reader.

OBS: Vi har ikke flere free Citymaps. Regnponcho vil desuden udfases som gratisvare til konferencer. 

Bæredygtige konferencemapper med stort AU segl i præg (DK)
Bæredygtige konferencemapper med stort AU segl i præg (DK)
A5 papirblokke med AU logo
A4 bordnavneskilte med bukkestreg UK/DK
Indstik til navneskilte UK/DK
Navneskilte til brystlomme (6x9 cm)
Nøglesnor med plastiklomme DK
Kuglepen af 100% genbrugt plastik (UK)
Voucher til Den Gamle By
Voucher til Aros
Kort over universitets lokaliteter DK
Kort over universitets lokaliteter UK
In Brief, profil brochue i pixi udgave, UK
A5 dobbelt postkort UK
A5 julekort: Aula med sne DK/UK
A5 julekort sølv og rød med juletræ UK+DK
Julekort: Vinterbilleder DK
Julekort: Vinterbilleder UK
AU postkort: Aula DK/UK
Dobbelt postkort med motiv

Aarhus BSS konferencevarer ved eksterne deltagere

Se udvalget af konferencevarer med Aarhus BSS logo/navnetræk. Kan kun bestilles til Aarhus BSS arrangementer med eksterne deltagere. Særlig henvendelse til Didde Trolle (trolle@au.dk) for bestilling af BSS julekort.

Bemærk at browseren Firefox ikke understøtter online udfyldning af nedenstående bestillerliste. Brug derfor evt. en anden browser eller åben bestillerlisten med Adobe Reader.

Aarhus BSS Bæredygtig konferencemappe UK
Aarhus BSS Papirblok UK
Aarhus BSS Uma bio kuglepen UK
Aarhus BSS Indstik til navneskilte UK
Aarhus BSS Bordnavneskilte med bukkestreg UK
Aarhus BSS Nøglesnor med plastlomme UK
Aarhus BSS Regnponchoer UK
Aarhus BSS Plastikposer UK
Aarhus BSS A5 Julekort

Hjælp os med at være bæredygtige

På Aarhus Universitet arbejder vi med bæredygtighed i vores konferencer. Derfor opfordrer vi til, at du kun bestiller det antal konferencevarer, du har brug for, og også gerne arbejder med genbrug af varerne ved flere arrangementer, hvor det er muligt. Du er også velkommen til efter aftale, at returnere ubrugte varer til Events og Kommunikationsstøtte på adressen Trøjborgvej 82-84, 8000 Aarhus C.

Læs mere om bæredygtighed og konferencer