Konferencevarer og udlån

OBS. Vi har fået nyt bestillingssystem til konferencevarer!

Som noget nyt skal du nu bestille dine gratis konferencevarer via AU’s webshop. Fremover kan du derfor både bestille gratis konferencevarer til arrangementer med eksterne deltagere og/eller købe konferencevarer til andre typer arrangementer via AU’s webshop. Du finder varerne under ”udstyr”.

OBS:

  • Du skal fortsat påregne en behandlingstid på minimum 14 dage for bestilling af konferencevarer.
  • Alle varer afsendes stadig med Intern Post. Når du bestiller gratis konferencevarer, er det vigtigt, at du udfylder de rigtige informationer om leveringsadresse, kontaktperson inkl. bygnings- og lokalenummer, så Intern Post fortsat kan levere varerne.
  • Hvis du til et internt arrangement har brug for konferencevarer, kan disse også købes på Stakbogladens webshop og/eller ved BSS Books eller via de to butikkers fysiske lokationer.
  • Husk, at der stadig gælder samme retningslinjer for bestilling af vores gratisvarer som tidligere – læs mere nedenfor.
  • Udover ovenstående informationer bedes du ved kassen i step 3: Yderligere information – kommentar til ordren tilføje følgende:
    • Navn på arrangementet
    • Dato for arrangementet
    • Forventet antal deltagere
    • Evt. link til arrangementet

Af statistiske hensyn må du meget gerne angive, om konferencedeltagerne primært er nationale eller internationale.

Har du spørgsmål, kan du kontakte Events og Kommunikationsstøtte på kommunikation@au.dk eller telefon 9352 2130.

Retningslinjer for gratis varer

Gratis konferencevarer til arrangementer med eksterne deltagere

Det er muligt via AU's webshop at bestille bl.a. blokke, kuglepenne, nøglesnore, navneskilte og også gratis vouchers ifm. konferencer, som man som ansat arrangerer for Aarhus Universitet. De gratis konferencevarer udleveres KUN til faglige arrangementer på hovedområder/institutter/centre, hvor der er eksterne deltagere. Det kan være faglige konferencer, seminarer, symposier etc. Konferencevarer kan desuden udleveres i mindre omfang til arrangementer, hvor der er eksterne gæster, f.eks. delegationsbesøg fra ind- og udland samt til konferencer, som administrationen afholder på nationalt eller internationalt opdrag.

Husk, når du bestiller:

  • At vi påskriver os en 14 dages frist til pakning og udsendelse af bestillinger. Bestillinger, der ikke overholder dette, kan afvises. Dette skyldes blandt andet, at Intern Post kun en gang ugentligt afhenter konferencevarer fra Events og Kommunikationsstøtte.

Konferencevarerne kan således ikke udleveres til undervisning, interne kurser, personalemøder og -seminarer etc. Til disse formål kan de købes på www.webshop.au.dk eller www.bssbooks.dk/da/ (for Aarhus BSS merchandise).

Med disse retningslinjer vil konferencevarerne således blive anvendt til det primære formål: Et tilskud til faglige arrangementer og en samtidig branding af Aarhus Universitet over for samarbejdspartnere og omverdenen.

Læs mere om vouchers til ARoS og den Gamle By og om rabatfordelene på Sandbjerg Gods, ARoS og i Den Gamle By og Musikhuset.


Hjælp os med at være bæredygtige

På Aarhus Universitet arbejder vi med bæredygtighed i vores konferencer. Derfor opfordrer vi til, at du kun bestiller det antal konferencevarer, du har brug for, og også gerne arbejder med genbrug af varerne ved flere arrangementer, hvor det er muligt. Du er også velkommen til efter aftale, at returnere ubrugte varer til Events og Kommunikationsstøtte på adressen Trøjborgvej 82-84, 8000 Aarhus C.

Læs mere om bæredygtighed og konferencer