Conference Manager

BRUG CONFERENCE MANAGER TIL DINE

ARRANGEMENTER OG KONFERENCER PÅ UNIVERSITETET

Conference Manager er Aarhus Universitets tilmeldingssystem til arrangementer og konferencer. Der er et online betalingsmodul indbygget i systemet, og du kan bygge dit eget website op i systemet, så det passer til arrangementet. På siden her kan du anmode om brugeroprettelse, finde vejledninger til brugen af systemet og finde kontaktinformationer til AU's lokale support.

Brugeroprettelse

For at blive oprettet i Conference Manager, bedes du udfylde nedenstående blanket til oprettelse af bruger.

OBS: Hvis du skal arbejde med/oprette betalingsarrangementer, skal du ligeledes udfylde fuldmagten nedenfor. Når du sender fuldmagtsanmodningen til okorettighed@au.dk skal du sætte conferencemanagersupport@au.dk på i cc-feltet. Oprettelse i systemet kan først ske, når fuldmagtsanmodningen er fremsendt.

Når du bliver oprettet, vil du få tilsendt login-oplysninger via e-mail. Vi opfordrer herefter alle nye brugere til at se vores webinarer. Disse findes i højre side af sitet. 

Support

Har du spørgsmål eller brug for hjælp i forhold til funktionaliteten i Conference Manager kan du skrive til AU's Conference Manager support på conferencemanagersupport@au.dk. Der kan gå op til 48 timer før du får svar.

Beskriv i mailen hvilket problem du oplever, gerne med screendumps og nævn navnet samt konference ID på det arrangement, der er tale om.

Ved akutte henvendelser kan du ringe til supporten på: 22 74 49 36. Telefonen er åben mandag-torsdag mellem 9-14 og fredag mellem 9-13.   

Henvendelser om Økonomi

Drejer din henvendelse sig om økonomi, ydelse, moms eller lignende, bedes du kontakte Økonomi på wsokonomi@au.dk 

Når du kontakter Økonomi, send da gerne arrangementsnavn, konference-ID, faktura eller screen shot med i mailen.

Vejledninger

Webinarer

For at få et indblik i systemet, har vi udarbejdet en række webinarer, der viser de forskellige funktioner i Conference Manager. Som ny bruger anbefaler vi altid at man ser Grundkursus samt Introduktion til ny websitedesigner. Skal du arbejde med betalingsarrangementer, skal du ligeledes se alle webinarerne om økonomisk håndtering.

OBS: Hvis du oplever problemer med at tilgå nogle af webinarerne, så klik på Log In i øverste højre hjørne af siden på edumedia og log ind med dit WAYF. Så bør du kunne tilgå alle webinarerne.

Grundkursus (50 min)

Introduktion til ny websitedesigner (30 min)

Uddybende gennemgang af funktioner i den ny websitedesigner (20 min)

Webinarer om økonomi-håndtering:
Økonomikursus (12 min)

Fakturaopsætning (10 min)

Betalingsmetode (4 min)       

Betalinger og rykkerprocedure (6 min)

Valg af ydelser og moms (7 min)