AURAP er AU's business intelligence portal for økonomi- og uddannelsesområdet. Portalen indeholder både standardrapporter og specialiserede analyseværktøjer.
Brightspace er AU’s e-læringssystem. Brightspace er samlingspunkt for kursusmateriale og fungerer som forum for online læring og undervisningsaktiviteter.
AU anvender systemet IndFak2 til modtagelse af fakturaer. På AU foregår fakturamodtagelse, bogføring og betaling til leverandør fuldt elektronisk.
På mit.au.dk kan du tilgå en række specifikke administrative systemer, du har rettigheder til, fx Medarbejderstamkortet.
mitHR er det personaleadministrative HR system ved AU, der bruges til personaleadministration, fraværsregistrering og medarbejderudviklingssamtaler (MUS).
PURE er AU's forskningsregistreringsystem. Her registreres forskningspublikationer, -aktiviteter og -projekter. PURE ligger desuden til grund for AU-ansattes personlige hjemmesider.
Aarhus Universitet anvender RejsUd til afregning af rejser og udgifter.
STADS er det studieadministrative system på AU. Via STADS administreres og formidles oplysninger om studerendes studieaktiviteter og -forløb.
Med webmail har du altid direkte adgang til din AU mail og kalender via en browser.
Workzone er AU's elektroniske sags- og dokumenthåndterings-system (ESDH). Som offentlig institution skal AU journalisere vigtige dokumenter.
Find flere it-systemer i emneindekset for medarbejderservice.
Har du behov for at anskaffe lyddæmpning, gardiner og solafskærmning i forbindelse med flytninger, renoveringer eller forskønnelsesprocesser kontaktes Arts Bygningsservice. Vi rådgiver og står for kontakt til leverandører. Udgifterne i forbindelse med køb/anskaffelser afholdes af afdelingen selv.
Arts Bygningsservice bistår med bestilling af møbler til møderum og loungeområder. Se Indkøbs hjemmeside for yderligere information vedrørende AU’s indkøbsaftaler på møbler.
Arts Bygningsservice understøtter et bæredygtigt møbelbrug på AU. Vi sørger for at ombetrække sofaer, bænke og stole i mødelokaler, fællesarealer og studieområder. På den måde kan vi forlænge møblets levetid med op til 20 år.
Arts' møbeldepoter indeholder blandt andet kontorstole og hæve-sænkeskriveborde - i Emdrup endda kunstplakater. Arts Bygningsservice hjælper gerne med at tage afdelingernes overskudsmøbler ind på depoterne. Møbler, der indleveres til depotet, kan efterfølgende rekvireres af andre Arts ansatte/afdelinger. Finder du et mindre møbel eller en ting du kan anvende i afdelingen, kan du tage det med dig med det samme. Er der tale om større eller flere møbler, som kræver flyttefolk, reserverer vi møblet/møblerne til dig. Vi samler bestillinger til en flytteopgave og der kan derfor være ventetid.
Emdrup: Uden tidsbestilling.
Møbelkælderen D046 er åbent for besøg hver tirsdag mellem kl. 10.00 og 11.00.
Aarhus: Med tidsbestilling.
Møbeldepoter i Nobelparken: Kontakt Steffen Rønde Laursen. Mail: stelau@au.dk
Møbeldepot i Tåsingegade: Kontakt bygningsservice.bss@au.dk