Skal du og din afdeling flytte, er der en række opgaver og opmærksomhedspunkter, som er gode at have øje for i planlægningen. Vi har på denne side samlet en flyttetjekliste og øvrig hjælpsom information.
Den flytteberørte enhed afholder som udgangspunkt selv udgiften forbundet med flytningen. Er enheden/afdelingen blevet pålagt flytning afholdes udgiften af AU.
Vær opmærksom på, at kontorer kan have forskellige huslejebetalere, også selvom de befinder sig på samme gang. Hvis flytningen sker på tværs af enheder/institutter, skal den flytteberørte enhed altid orientere Bygningsservice om flytningen, så flytningen registreres, og huslejen dermed bliver korrekt.
Har kan du få overblik over, hvilke opgaver, der ligger i flytningens tre faser: Før, under og efter. Opgaverne varetages af den flytteberørte enhed, medmindre andet er anført.
Her finder du kontaktoplysninger på din lokale Bygningsdrift og Rengøring.
Her finder du et flytteskema, som I kan benytte i afdelingen, for at skabe overblik over hvem, der flytter hvornår.
Her kan du læse Møbeltransport Danmarks anbefaling til pakning af flyttekasser.
Her kan du se rammeaftalen for flytteydelser og kontaktinformation på flyttefirma.