Hvis du opdager en dryppende vandhane, lys, der ikke virker, eller lignende, så kontakt Arts Bygningsservice.
Hvis du befinder dig i Emdrup eller Nobelparken, på Kasernen eller Trøjborgvej, kan du gøre det via DALUX FM Helpdesk, som du kan tilgå via app eller pc (Både studerende og medarbejdere kan indmelde opgaver).
Hvis du er på Katrinebjerg (tlf.: 8715 0539) eller Moesgaard (tlf. 8716 2529), skal opgaver til Bygningsservice meldes ind via telefon.
Hvis du er befinder dig i Tåsingegade, kan du kontakte Aarhus BSS Bygningsdrift.
Har du udfordringer med, eller spørgsmål til at få opgaver meldt ind i Dalux Helpdesk, er du velkommen til at tage fat i Morten R. Nielsen, der er superbruger af Dalux Helpdesk på Arts.
Morten R. Nielsen kan kontaktes på mail: mrn@au.dk eller telefon: 44182144.
Download og log på DaluxFM app:
Opret en indmelding:
Du modtager herefter en bekræftelse pr. mail, og Arts Bygningsdrift vil hurtigst muligt behandle din henvendelse. I de tilfælde hvor vi har behov for yderligere informationer om opgaven, vil du blive kontaktet. Hvis vi skriver til dig, skal du blot besvare den tilsendte mail, så lagres dit svar direkte på opgaven i Dalux FM.
Log på DaluxFM web:
Opret en indmelding:
Du vil nu modtage en e-mail. I mailen vil der være et link, hvor du kan følge din sag.
Hvis du vil melde en opgave ind, som ikke kan vente, kan du kontakte Driftskontoret.
På hverdage efter kl. 17.00 eller i weekenden kan vagtselskabet Securitas kontaktes på tlf: 7026 3650 i tilfælde af brandalarm, sprængte vandrør, ubudne gæster eller lignende.
Arts Bygningsservice er i gang med en større Digitaliseringsproces, som bevirker at arbejdsgangene omkring indmeldinger af opgaver til vores driftsmedarbejdere ændres. I praksis betyder det, at ikke-akutte opgaver til Arts Bygningsdrift skal indmeldes elektronisk i et nyt opgavehåndteringssystem – DALUX FM – Helpdesk. Opgaver skal således indmeldes via enten en App eller via Web.
Dalux FM skal erstatte nuværende systemer, hvorved opgaver digitaliseres og gøres synlige til internt overblik, prioritering og styring.
Hensigten ved brug af systemet er at sikre opfølgning og kommunikation med brugerne, som skal bevirke, at serviceoplevelsen for vores brugere opleves nærværende og digital. Den digitale kommunikation med brugerne via Dalux FM erstatter IKKE den direkte dialog med brugerne, som, for løsning af nogle typer af opgaver, vurderes afgørende.
Formålet med udrulningen af DALUX FM er i kortfattet form, at:
OBS! Ved indmeldinger af opgaver på Katrinebjerg (tlf. 8715 0539) og Moesgaard (tlf. 8716 2529) kontaktes den lokale Bygningsdrift.
Manual til brug af systemet findes her.
Informationsplakat til ophængning lokalt findes her.
Denne præsentationsvideo giver en kort introduktion til Dalux FM – Helpdesk systemet.
Har du generelle spørgsmål til systemet er du velkommen til at kontakte:
Morten R. Nielsen: mrn@au.dk