Afleveringer til Rigsarkivet sker ca. hvert 5. år. AU afleverer det materiale, der er minimum 20 år gammelt. De enkelte fakulteter er afleveringsmyndighed for deres eget område og afleveringer koordineres herfra. Når man nærmer sig en aflevering bliver fakultetet kontaktet af Rigsarkivet. Det anbefales, at man rydder op i sine papirarkiver inden, og pakker sagerne ned i arkivæsker. Der findes en vejledning for hvordan materialet klargøres til aflevering på Rigsarkivets hjemmeside. Link til vejledningen https://www.rigsarkivet.dk/aflever-data/statslige-myndigheder/aflever-papirarkivalier-fra-statslige-myndigheder/.
Følgende skal bevares, indtil aflevering til Rigsarkivet er sket:
Hvis der forefindes papirsager på personer med en aktiv ansættelse skal disse skannes og gemmes i Workzone. Herefter kasseres papirsagen.
Følgende skal bevares, indtil aflevering til Rigsarkivet er sket:
Alle andre sager i papir og sager vedr. besættelse af konkrete stillinger skal kasseres.